Sen sist...

..har det gått ett antal dagar. Jag har jobbat, sett en del handboll(!), suttit i tingsrätten och förgäves väntat på en seger i fotbollsallsvenskan. Jo, en 60-årsuppvaktning har jag hunnit med också! Tänk vad ens vänner åldras!

I år blev det bara en dag på Eken cup, men jag hade i alla fll tur med vädret. Det är en härlig upplevelse att ströva runt på Gubbängsfältet och ser tjejer och killar i alla åldrar spela handboll. Testa det nästa år!

Det blir ofta längre mellan bloggandet än man tror, fast kolla gärna min Metroblogg också, finns i länklistan. Får väl trösta mig med att den unge och alerta Sjusovarens blogg sovit sen den tionde april. Snacka om djup sömn!

Sömn är drömmens tid
drömmar kan förverkligas
eller sovas bort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback