Vintertid - välkommen

Nu är klockan äntligen åtta klockan åtta på morgonen och inte sju! Skönt känns det. Så dags är kroppen känslig och svårlurad.

Den gångna veckan var bra. Tre sporter, tre matcher, tre segrar. Innebandy, fotboll och handboll. Ja, egentligen fyra matcher men innebandymatchen mot Dalen i Umeå fick man följa via text-TV. Vissa veckor är bättre än andra.

Den här veckan jobbar jag mån- tom onsdag och ser fram emot den allsvenska upplösningen. Och - nej, jag är inte nervös. Hur det än går är det över förväntan i den allsvenska comebacken. Jag trodde att vi skulle komma att vara med i slutstriden - om två år.
Nu blir det en förlängd fotbollssäsong genom Royal League plus klirr i klubbkassan!

Vintern lurar runt hörnet. Så känns det i alla fall. Minusgraderna har gjort säsongsdebut. Inte välkomna, men väntade.

Jag återkommer till den gångna veckan!

Bappe

Kommentarer
Postat av: cissi1968

Kollat in mitt dravel nåt??

2006-11-14 @ 12:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback