Sommaren tvekar

Värmen vill inte riktigt komma loss. Fredagsvädret ser dock lovande ut. Hoppas det stämmer med tanke på Emilia!
Fotbolls-VM är också på gång. Jag är inte alls säker på att Sverige går vidare från gruppspelet. Visst finns det flera riktigt bra spelare, men det känns inte som ett lag! Den enda vettiga lösningen på högerbacken i truppen, Teddy Lukic, är egentligen en nödlösning och i så fall en försvagning av mittförsvaret. Skulle föredragit Salle Östlund, Markus Jonsson eller Concha framför vilsna yttermittfältare!
Jobbar i dag igen. Sista gången före juli (?).

Missade hela nationaldagsfirandet. Kan inte påstå att jag saknade det heller!

Bappe

Kommentarer
Postat av: Anki

Vaddå nationaldag?!?!?! Fira att en grym man "intog" Stockholm? Även om jag inte är religiös i någon större omfattning så firade jag hellre passionen via pingst. Nog om det - jag frös hela helgen jag med; vem kan man stämma då? Jag känner mig kränkt!
/Kram

2006-06-08 @ 14:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback